2009-04-03

Koppla ur

Fick du inte in miljösmart, nyttig, billig, gott, ekologisk, närodlad, snygg och snabblagad i veckans alla middagar? Släpp kraven och var nöjd för de du faktiskt lyckades pricka in. Kvällens middag är definitivt inte en tävling där det gäller att ha alla rätt. Glöm inte: Mat är en absolut njutning.

Jag är helnöjd och i kväll åker grillen fram. Det blir hamburgare, koppla ur och njut!

Det här gör jag i helgen:

Njuter av våren och hoppas på en lördagsfika utomhus.
Överlåter åt ugnen att fixa middagen och helsteker en chilikryddad fläskkarré.

2 kommentarer:

  1. Meh... Sluta pusha kött!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar allt grönt och tycker att det gröna ska uppta en betydligt större del på tallriken än bara som tillbehör. Att jag skulle pusha kött känns inte igen. Däremot väljer jag kött med omsorg.

    SvaraRadera