2010-04-21

Bröllopsmiddag

Jag är mitt uppe i bröllopsbestyren till Victoria och Daniel. Operakällarens Stefano Catenaccis uppdrag är "a piece of cake" om man jämför med mitt. Han sköter middagen till de inbjudna men jag ska fixar bröllopsmiddag till alla oss andra.
Bröllopstårtan är plåtad och huvudrätten står på tur. Alla recept kommer att finnas i butikerna och på coop.se när den stora dagen närmar sig. Håll utkik!

Kvällens middag blir något betydligt enklare men väl så gott, kycklingcurrysoppan värmer när våren bestämde sig för att ta en paus.

2 kommentarer:

  1. hejsan ska ha bröllop i sommar men vad ska man bjuda på då

    SvaraRadera
  2. Hej, klicka på den här länken så kommer du till bröllopsbroschyren som jag gjorde i våras. Hoppas att de kan ge lite inspiration. Lycka till med planeringen!
    http://www.coop.se/Recept--mat/Publikationer/Coop-Mat/Dags-for-brollopsyra/

    SvaraRadera