2009-04-09

Sara and the City

Kvällens påskkärringar bjuds på hemkört. Litet, sött och smarrigt. Det är lika bra att ta i rejält och göra många, för de här chokladbollarna rullade i färgglatt strössel kommer att slukas. 

När tanterna drar iväg till Blåkulla sticker jag till The Big Apple. Hela nästa vecka är jag Sara and the City. Bloggen fylls med allt som är värt att veta och smaka på i matväg. Kanske möter jag Carrie, fast helt ärligt är jag mer intresserad av Mr Big. Det bästa i foodieväg utlovas. 

5 kommentarer:

  1. Vilken lyckost som får åka till staden med de bästa Whole Foods Market-butikerna. Ha en härlig resa.

    SvaraRadera
  2. Det ska bli fantastiskt och jag kommer att dela med mig av så mycket matupplevelser det bara går. Ha en skön påskhelg!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att besöka New york & vilka goda bilder du bjöd på, mmm :)

    Ha en god & glad påsk :)

    SvaraRadera
  4. Det ska bli superroligt och hela nästa vecka blir det bara NY på bloggen. Vi ses!

    SvaraRadera
  5. New York-uppdateringarna är helt fantastiska! Jag vill åka nu! Har länkat om dina fina tips idag :)

    SvaraRadera