2009-12-16

Ny hemsida, mer mat

Grattis, Kristina och alla ni andra som har jobbat med vår nya hemsida. Vilket toppenjobb ni gjort. Och vilken matinspiration, nu finns inga ursäkter för att äta en tråkig middag. Tack, tack.

Till alla som surfar in här på bloggen och klickar på en gammal receptlänk och kommer till: Oj, sidan hittades inte, vill jag be om tid. Jag länkar om för brinnande livet, mitt i julfixet.
Till dess allt är klart löser du det enklast med att lägga in receptnamnet i söket och klicka.
Som kompenastion för det extra besväret får du en bättre bild och en mer lättöverskådlig recepttext. Glöm inte att sätta betyg på receptet, det är en av våra nya funktioner.

Kvällens middag blir en värmande linssoppa. Lägg till kyckling eller en god korv för den som är mer hungrig än så.


2 kommentarer:

  1. Heja Coop!
    Så mycket fina recept och bilder som nu blir tillgänligt med nytt bra sök - jag stannar kvar och surfar på artiklar om allt från pelargoner till färska kryddor!

    SvaraRadera
  2. Superfin soppa! Jag hade lagt till saffran i dessa tider, kronan på verket! :)

    SvaraRadera