2009-05-15

Skratta dig lycklig

Takterass, glam och storstadnatt, inte riktigt New York, men nästan. I kväll hänger jag med tjejerna ut på stan. Ryktet säger att på hemmafronten blir det kycklingburgare. Lycka till vid grillen!

I morgon stundar mer allvar då prinsessan Madeleine och jag är på party i Stadshuset. Oklart vad hon ska välja för klänning, men jag satsar på hellångt och high heels. 
Naturskyddsföreningen firar hundra och jag har varit med och bidragit till efterrätten. En Änglamarks-komposition med rabarber, vit choklad och en ängel på ett moln av spunnet socker. 

Resten av helgen ska jag skratta mig lycklig åt "Best of Konsumbloggen". Har du inte köpt boken. Köp genast. Har du inte läst bloggen med hejdlöst roliga betraktelser från en närbutik, Läs den!

Ha en rolig helg! 

2 kommentarer:

  1. Jo ja tackar jag! Fina ord som jag bara inte kan sluta att läsa.

    Tusen tack för din vänlighet.

    All kärlek.

    SvaraRadera