2009-09-04

Fredagsmys, my way

Sätt eko- och vuxensmak på fredagsmyset. Jag känner att den lurar runt hörnet, barnens absoluta favorit; Tacomiddagen. Inte mitt förstaval, men jag har några bra ess i rockärmen som gör den betydligt roligare.


Köp Änglamark tortillachips (urgoda enligt säkra källor här på redaktionen). Kan gärna åtföljas av en burk smaskig ekosalsa.Hemkörd tacokrydda gör att du slipper alla konstiga E-medel. Och för guds skull rör till guacamolen själv, det blir sjukt mycket godare.
Lägg till fefferoni för hetta, en starkare ost och bönsallad. Kvällen är räddad.
Något sött på slutet? Pecannötpaj gör jobbet!

1 kommentar:

  1. Hej Hej! Jag blev jätteglad när jag såg tips om hemkörd tacokrydda men blev dock besviken när jag sedan läste receptet. Hur är det egentligen med E-tillsatser och smakförstärkare i buljong? Har vi inte en hel del där också eller har du ett hemlig tips jag har missat?

    SvaraRadera