2010-06-10

Världens godaste present


Är du orolig för om Daniel kommer att lyckas i köket? Lugn, han och Victoria har fått Vår kokbok i bröllopspresent.

Håller du på att springa benen av dig för att hitta rätt paket till ditt brudpar? Sluta. Det är inte ett par ljusstakar som gör dem lyckliga, mysiga middagar för två är det som gäller.

Funderar du dig tokig på vad du ska ge till jubilaren som redan har allt? Andas ut, man kan aldrig få nog av smarriga efterrätter.

Tycker du att blommor och choklad känns lite trist som gå bort-present? Helt rätt, inspiration till godare middagar varje dag räcker längre.

Undrar du vad den nybakade studenten egentligen trånar efter? Klockrent, recepten på hur man varierar nudlar.

5 kommentarer:

  1. Du har en poäng, jag önskar mig faktiskt Vår (Er) kokbok i födelsedagspresent. Den är fin!

    :-)

    SvaraRadera
  2. Klockrent Sara!
    Kan bara rekomendera den man har ju en guldgruva hemma och kan få vilken middagssom helst att bli kunglig!! med recpten
    Cecilia

    SvaraRadera
  3. Bra idé! Jag sparar det tipset:)

    SvaraRadera
  4. Vi tänkte grilla revbensspjäll efter ditt NY-recept ikväll. Jag undrar bara var jag får tag på chipotlepasta?

    SvaraRadera
  5. Du borde hitta det på Coop's grillavdelning. Finns den inte så får du be dem ta hem och tills dess välja röksalt. Lycka till.

    SvaraRadera