2010-10-20

Efterlysning

Både snökaos och snölyktan uteblev så jag tröstar mig med att att baka muffins med extra allt.
Mörk choklad och Nutella-topping är oförskämt enkla att göra och syndigt gott.

En ny undersökning visar hur personligheten hänger ihop med vilken choklad du gillar. Äter du choklad flera gånger i veckan bor du förmodligen i en storstad, gillar teater och hänger mycket på Facebook. De som helst läser nöjessidorna i tidningen föredrar helst mjölkchoklad. Män har schweizernöt som sin favorit medan kvinnor föredrar frukt och mandel.
Jag gillar också frukt och mandel men med mörk choklad och har inte hittat någon så den får jag än så länge fixa själv.
HÄR KOMMER EN EFTERLYSNING:
Var finns det mörk choklad med frukt och mandel?

1 kommentar:

  1. Det finns på lagerhaus tror jag. Rättvisemärkt mörk choklad med frukt och mandel som dessutom är i en fin förpackning!

    SvaraRadera